woensdag 15 april 2009

Nieuw tag en even een onderbreking van het maken vantags en lesjes

Jullie hebben gemerkt dat ik opeens geen tags meer maaktte, terwijl ik wel elke dag wat maak.. Ik zit op het moment er flink onderdoor... Ik krijg me niet zover om maar iets moois te maken zit tegen instorten aan ;) ben het niet hoor :D Maar moet even tijd voor mezelf vrijmaken, lekker winkelen en dergelijke gewoon doen waar ik zin in heb, meer tijd besteden met mijn man en kids....
Psp is ook een afleing voor mij hahaha zeg maar verslaving maar merk steeds meer dat ik ook andere creaties wil maken zoals geen pin up ;) Ik heb al een aantal crea's gemaakt die zijn te zien op mijn crea hyves... Ik zal nog wel af en toe wat maken als ik een leuke tube koop of krijg ;) Maar nu even een break en zal na de break wel weer verder gaan hier vindt het maken van tags nog altijd superleuk... dus mensen je weet het even geen tags nu van mij te zien.

Liefs Yolanda

Dit is een eigen idee:



Dit is een lesje:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten